سفارش خرید خودرو از انگلیس

دقیقا مانند انگلیس، در قبرس شمالی هم رانندگی به صورت برعکس می‌باشد و فرمان در سمت راست ماشین قرار دارد. ایرانیان با داشتن گواهینامه ایرانی نمی‌توانند در قبرس شمالی رانندگی کنند. صرفا افرادی که جهت سفر به قبرس شمالی می‌روند، می‌توانند با بین‌المللی کردن گواهینامه در طول سفر خود از آن استفاده کنند.
اما افرادی که جهت مهاجرت تحصیلی، کاری یا سرمایه‌گذاری به قبرس شمالی می‌روند، نمی‌توانند برای مدت زیادی از گواهینامه بین‌المللی استفاده کنند.این افراد باید گواهینامه قبرس شمالی را دریافت کنند و در غیر این صورت، نمی‌توانند رانندگی کنند.افرادی که گواهینامه دارند، نیز طبق قوانین باید دوره‌های آموزشی رانندگی را گذرانده و امتحان رانندگی مورد تائید قبرس شمالی را بدهند تا برای آنها گواهینامه رسمی صادر گردد.

مدارک لازم برای دریافت گواهینامه در قبرس شمالی

اصل و کپی از گذرنامه با مهر اقامت
۲ عکس (مثل عکس گذرنامه)
فرم درخواست
هزینه صدور گواهینامه (بستگی به اعتبار ۲، ۳ و یا ۵ ساله) دارد.

اجاره خودرو در قبرس

اجاره ماشین در قبرس شمالی یکی از متداول ترین خواسته‌های افرادی است که به این جزیره سفر می‌کنند. قبرس یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اروپا و سراسر جهان است. قبرس دارای سواحل بسیار زیبایی می باشد و با توجه به تنوع غذایی و فرهنگ آرام این کشور سفر کردن به آن می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد. قبرس سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه است. وسعت قبرس شمالی از نظر جغرافیایی به اندازه ای است که به راحتی می‌توانید با ماشین به اقصی نقاط آن سفر کنید. بهتر است بگوییم برای اینکه بتوانید در قبرس شمالی گشت و گذار کنید حتما به یک ماشین نیاز دارید. داشتن ماشین شخصی در این کشور انعطاف پذیری بیشتری در سفر به شما می‌دهد.در کشور قبرس شمالی، کمپانی‌های اجاره اتومبیل بسیاری وجود دارد که خدمات خود را به مسافرین و دانشجویان ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است نرخ جرائم رانندگی در قبرس شمالی بسیار بالا می‌باشد. پس اگر قصد اجاره اتومبیل را دارید، حتما با ملاحظه رانندگی کنید. کرایه اتومبیل ها در قبرس شمالی بستگی به مدل اتومبیل و آپشن‌های آن قیمت‌گذاری می‌شود.
اکثر اتومبیل های موجود در قبرس اتومبیل های با حجم موتور پایین هستند تا بتواند مصرف سوخت متعادلی را داشته باشند.
هنگام تحویل اتومبیل، شما باید گذرنامه خود را به شرکت مربوطه بدهید و هزینه کل روزهای درخواستی را پرداخت کنید.
اتومبیل با تمامی مشخصات تحویل داده می‌شود، امضا می‌دهید و هنگام بازگشت همان‌طور باید تحویل دهید.
شرایط اجاره اتومبیل نسبت به کشورهای دیگر بسیار معقول و بدون دردسر است.
ملزم به پرداخت دپوزیت (مبلغی مازاد بر هزینه اجاره) نیستید.

افرادی که به قسمت شمالی کشور قبرس سفر می‌کنند می‌توانند بدون اینکه هزینه ای برای خرید ماشین بپردازند از مزایای اجاره ماشین در قبرس شمالی استفاده کنند. کشور قبرس شمالی به قوانین راهنمایی و رانندگی بسیار حساس است. اگر فردی از این قوانین سرپیچی کند مشمول جریمه‌های سنگین می‌شود. برای آشنایی بیشتر با تمامی قوانینی که برای اجاره ماشین در قبرس شمالی به آن نیاز دارید با کارشناسان سایت luxurylifecyprus.com در تماس باشید. تیم کارشناسی سایت لاکچری لایف قبرس از مجرب ترین افراد برای کمک به متقاضیان اجاره ماشین در قبرس شمالی بهره گرفته است.

هزینه اجاره ماشین در قبرس شمالی

هزینه اجاره ماشین در قبرس شمالی در سایت‌های آنلاین اجاره ماشین کاملا واضح و روشن است. امروزه به دلیل وجود اینترنت مقایسه آنلاین قیمت خودروهای اجاره‌ای بسیار آسان است، خواهید دید که بیشتر شرکت‌های بزرگ خودروهای اجاره‌ای نرخ‌هایی دارند که در نهایت بسیار نزدیک به یکدیگر هستند. آنها مراقب قیمت‌های رقیبان خود هستند، بنابراین قیمت‌هایی که ارائه می‌کنند رقابتی باقی می‌مانند.

البته باید هنگام جستجوی آنلاین مراقب باشید، زیرا شرکت‌های اجاره‌ای تمایل دارند از ترفندهایی استفاده کنند تا قیمت‌ها را کمتر از آنچه هست نشان دهند. برای مثال آن‌ها از ترفند نمایش قیمت‌ها بدون مالیات استفاده می‌کنند. به این معنی که شما چیزی در حدود ۲۰٪ بیشتر از مبلغی که بنگاه تعیین کرده باید برای اجاره ماشین در قبرس شمالی بپردازید.

خرید اتومبیل در قبرس شمالی

قیمت خرید اتومبیل در قبرس شمالی نسبت به ایران ارزان است.
شما با قیمت خرید یک اتومبیل معمولی در ایران می‌توانید اتومبیل ژاپنی در قبرس شمالی سوار شوید.
مسئله به همین‌جا ختم نمی‌شود. با اینکه قیمت خرید اتومبیل پایین است، اما بنزین قیمت بالاتری نسبت به ایران دارد.
خودروهای پرفروش در بازار قبرس شمالی تویوتا، سوزوکی، مزدا و نیسان می‌باشند. همان‌طور که گفتیم، به خاطر مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب قطعاتی که دارند، این اتومبیل ها بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.
اگر برایتان مصرف سوخت و قیمت قطعات مهم نیست، خودروهای بنز، بی ام دبلیو، آئودی، لکسوس، مینی، هوندا و … هم در بازار قبرس شمالی معامله می‌شوند، اما خریداران خاص خود را دارند.
شرکت زندگی لوکس به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران و افرادی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند اقدام به ارائه خدمات خرید انواع اتومبیل کرده است. لطفا نوع اتومبیل درخواستی خود را در فرم پر کرده و ارسال فرمایید کارشناسان ما در شرکت زندگی لوکس پیگیر درخواست شما بزرگواران عزیز خواهند بود.

سفارش خرید خودرو از انگلیس

  • اطلاعات خوردو

Compare Listings

عنوان قیمت وضعیت نوع منطقه هدف اتاق های خواب حمام و سرویس بهداشتی